onsdag den 10. august 2011

Begavet med ny strikkebog

 Denne skønne strikkebog fik jeg i gave forleden dag. Der er fantastisk mange flotte opskrifter i den, og jeg kan næsten ikke vente med at kaste mig over dem. Det kribler i fingrene for at komme i gang og disse modeller skal helt sikkert på pindene alle sammen.

 Sanne fra Rasmilla mener, at Luksusgarn fra Rasmilla kunne være et godt og noget billigere alternativ til den hvide bluse ovenfor. Jeg har ikke noget Luksusgarn på lager, men måske har jeg noget der kan bruges og ellers er det jo snart jul, ti, hi.
 Denne her ses allerede mange steder, kunne tænke mig en version i nogle bløde, dæmpede farver.
Denne kjole lokker, kan se den for mig i grå uld med sorte kanter her til vinter over et par sorte gamacher.

6 kommentarer:

  1. Hej Susanne, tak for kommentar på min blog og velkommen til blogland :-)

    Det lyder da som om, du er en ligeså nørdet strikketosse som os andre, så jeg vil gerne prøve at følge lidt med her :-)

    Close er en skøn bog - jeg er i gang med Julie, men i min version bliver det til en kjole :-)

    SvarSlet
  2. Hej Lene
    Tak for din velkomst. Jeg har længe fulgt din blog og set mange af dine flotte kjoler. Er spændt på at se din version af Julie, den skal nok blive god.

    SvarSlet
  3. Hej Susanne - Også et velkommen fra mig.

    Din Marie er utrolig smuk og indkøbet af Lisa Renner´s nye bog skal nok afføde endnu mere lækkert strik fra dine hænder.

    Glæder mig til at følge dig fremover.

    kh Jane

    SvarSlet
  4. Hej Jane
    Tak for din velkomst. Jeg har længe fulgt din blog og set, at du også har strikket flere af Else Schjellerups modeller. Især er jeg helt vild med din Vibe i "pæreskal".

    SvarSlet
  5. Hej Susanne
    Tillykke med din helt egen blog. Vil glæde mig til at følge dig her og "live" på arbejdet selvfølgelig.....
    KH Kea

    SvarSlet
  6. Hej Kea
    Tak for din velkomst, altid dejligt at høre fra dig
    Kh Susanne

    SvarSlet